Voor ZuidOostZorg – een zorg- en kennisinstelling met vestigingen in het zuidoosten van Friesland (en Dokkum!) – is dat niet anders. Net als veel andere zorgorganisaties begint de zoektocht naar zomerkrachten al vroeg in het jaar. Ieder jaar wordt een uitgebreide campagne opgetuigd om de juiste mensen te vinden die in de zorg of facilitaire functies de handen uit de mouwen willen steken en zo lekker bij te verdienen. Voor jongeren die een zorgopleiding volgen een mooie kans om alvast wat werkervaring op te doen.
Een belangrijk deel van de campagne speelt zich online af. Onze ‘huisfries’ Roel heeft een langdurige relatie met ZuidOostZorg en zodoende zijn we bij 11 Online Marketing al voor het derde jaar op rij betrokken bij deze campagne.
De Google Performance Max-campagne die we ook hadden ingezet, zorgde daarentegen wél voor ingevulde sollicitatieformulieren. Performance Max was destijds nog een vrij nieuw advertentieproduct van Google, maar de door machinelearning gestuurde campagne bleek geweldig te presteren.
Zo benaderen we iedere nieuwe campagne met een mix van empirische data, gezond verstand en ervaring. En met succes, want de eerste cijfers over de vakantiekrachten-campagne van dit jaar zijn veelbelovend!
Laten we even bellen. Laat je gegevens hiernaast achter, dan bellen we je zo snel mogelijk terug. Je kunt ons natuurlijk ook meteen bellen op 050-5690064 of een berichtje achterlaten via ons contactformulier.