Remarketing

Remarketing (ook wel: retargeting) is het opnieuw benaderen van iemand die al op je website is geweest, maar daar nog niet geconverteerd is – bijvoorbeeld door een aankoop te doen, zich in te schrijven voor een nieuwsbrief of een contactformulier in te vullen. Deze groep beschouwen we als ‘warme contacten’. Ze zijn immers al een keer op je website geweest en zijn dus al bekend met je merk. Grote kans dat ze nog even verder kijken bij de concurrent voor een vergelijkend onderzoek.

Top of mind

Tijdens deze fase in de klantreis is het belangrijk om ’top of mind’ te blijven en zo de kans te vergroten dat de keus op jou valt. Dit kunnen we doen door advertenties aan de remarketingdoelgroep tonen wanneer zij zich op andere websites bevinden.

Kanalen

Remarketing kunnen we eigenlijk overal inzetten: op Facebook, Instagram of Twitter, maar ook met banners in het Display Netwerk van Google. Omdat je targeting heel precies is (alleen mensen die op je website zijn geweest), is de doelgroep klein. Dit betekent dat je met een paar euro iedereen opnieuw kunt bereiken. Er is dus geen enkele ‘waste’!

Samen vooruit?

Laten we even bellen. Laat je gegevens hiernaast achter, dan bellen we je zo snel mogelijk terug. Je kunt ons natuurlijk ook meteen bellen op 050-5690064 of een berichtje achterlaten via ons contactformulier.